Wednesday, November 18, 2015

Dining Review: Boat Noodle

Assalamualaikum.

Tau pasal Boat Noodle ni dah lamaaa. Cuma aku tau, 5rz ni jenis malas pergi jauh2. Aku pun sebenarnya x tau pun dekat mana Boat Noodle ni. Cuma rasa macam dekat2 area Damansara macam tu. Ada 1 hari tu sembang2 dengan 5rz then cakapla teringin nak rasa boat noodle. Tiba2 5rz cakap 

"erm bukan sedap pun"



Lepas tu aku pun terfikir. Eh bila dia pergi makan? Macam ni la x bagitau. Tau2 dah rasa. Dia cakap dia pernah pergi lunch dengan budak2 office. Ok fine! Sampai hati x ajak den merasa. Then dia cakap. 

"Kalau sedap B bawalah. Ni biasa2 je."

Sebab aku nak merasa sangat, dia pun bawalah. Sukalah aku sebab 5rz bukan senang nak ajak jalan2 cari makan especially jauh ke, tempat jam ke. Terus dia reject. Kuikuikui. 

5rz bawa aku ke Boat Noodle dekat Publika. First time juga dekat Publika. X dela best sangat bagi aku Publika ni. X jalan2 pun. Ke Publika semata-mata untuk Boat Noodle. Sedap je aku rasa especially yang Ayuthaya tu ha. Sampai sekarang teringat-ingat. Bolehlah next time ye?

Adik tidur dengan penuh tension gitu. Huhu

Si abang berimaginasi tak habis2.


Ini semua yang kami makan. Mangkuk sangatlah x cantik. Pecah kaca pecah gelas sangat


Siapa x pernah pergi, silalah try. Rasa dia masam2. Aku sukalah benda masam2 ni. Semangkuk beharga RM 1.90. Ambiklah beberapa mangkuk sampai korang kenyang. For start, ambik 4 bowls first. Aku ambik 6 mangkuk hari tu. Huhu. Go try. 
{From Ayu with ♥}

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...